Urgenda en Foodlog stonden aan de basis van NieuwVers, welke nu zelfstandig opereert. De Nederlandse voedingssector verkeert in crisis. Bedrijven zijn tegenwoordig gericht op het produceren van grote volumes tegen zo laag mogelijke kosten. Daardoor is er in de hele keten steeds minder ruimte voor vernieuwing. Willen we een voedselsysteem dat ecologisch en economisch gezond is, dan moet er wat veranderen. NieuwVers stroopt de mouwen op en brengt de innovatiemotor weer aan de praat. Maak jij eten dat echt de moeite waard is? Lees hier wat NieuwVers voor je kan doen.

Wil jij NieuwVers eten verkopen?

Verkoop jij eten? Als winkelier, horeca ondernemer, of op een andere manier? Zie je er wat in om jouw klanten de meest geweldige producten voor te schotelen die er op dit moment in Nederland op de markt worden gezet? Dan praat NieuwVers graag met je verder. Lees hier alvast iets meer over wat zij te bieden hebben.

Wil jij onverkloot eten op je bord?

Dan gaan de producten die NieuwVers de wereld in slingert je zeker bevallen. Houd hen in de gaten op Facebook en Twitter of schrijf je in voor updates per email. Wil je dat er nog veel méér onverkloot eten te koop komt voor jou, je buren en je vrienden? Dan kun je meteen aan de slag! Lees hier hoe.

 

 

 


Actielijst

Hier is een overzicht met onze actiepunten per jaartal.